آسان خرید کنید (تحقیق, مقاله, پایان نامه,طرح توجیهی,سوالات فنی حرفه ای,استخدامی)

محل لوگو

دانلود قالب آماده پلاک خودرو


دانلود قالب آماده پلاک خودرو

لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات : 1

قابل ویرایش و آماده چاپ

 

  اخیراً در شهرهای شاهد تردد خودروهای بدون پلاكی هستیم كه مالكان آنها، این خودروها را از خودروسازان داخلی و یا نمایندگیهای برندهای وارداتی تحویل گرفته اند. این خودروهای پلاك نشده به راحتی ساعتها در شهر می‌چرخند، بدون اینکه كوچكترین نگرانی از تخلفی که مرتکب شده‌اند، داشته باشند. مطمئناً شما هم روزانه چند مورد از آنها را مشاهده كرده اید، خودروهایی بدون پلاک که مالکان عجول آنها خودروی خود را از نمایندگی تحویل گرفته‌اند ولی نتوانسته‌اند تا زمان شماره‌گذاری صبر کنند و بلافاصله با خانواده برای تفریح و گردش آن را روانه خیابانهای شهر کرده‌اند تا از میلیونها شهروندی که مالك خودروی شخصی هستند، عقب نمانند و بعدها در فرصتی مناسب برای پلاک کردن خودروهای خود اقدام کنند. برخی از خودروها هم روی خودروبرها در سطح شهر جابجا می شوند تا برای شماره گذاری آنها اقدام گردد. برخی‌ از مالكان كه نسبت به بقیه مردم متعهدتر هستند، شماره پلاک خود را با خودکار روی کاغذی نوشته و به شیشه عقب خودرو ‌چسبانده اند اما ما بعنوان یک راه کار بهتر قالب آماده پلاک خودرو رو متناسب با فونت و سایز پلاک در قالب یک فایل ورد آماده چاپ تهیه کردیم که لینک دانلود آن در پایین همین صفحه در دسترس است و به راحتی پرینت بگیرید و استفاده کنید.

 تذکر:این فایل برای ماشین هایی هست که پلاک آنها هنوز نیامده و قصد دارند شماره پلاک خود را چاپ کرده و جلوی شیشه ماشین نصب کنند.

 

متن کامل این فایل با فرمت ورد word که قابل ویرایش و چاپ می باشند را می توانید در پایین صفحه دانلود نمائید

لینک دانلود پایین صفحه


مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما